loading...
خبرهای کل اینترنت اینجاست
مانا بازدید : 2 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

سلام به دوستای گل خودم خوبین؟

تصمیم گرفته بودم تا دی ماه به روز نکنم آخه امتحانای میان‌ترمم شروع شده درسامم خیلی سنگینه، ولی خوابی که دیشب دیدم باعث شد بیام و بنویسم.

خواااااااااااااااااااب دیدم در حد تیم ملی...

بچه ها دیشب زیاد حالم خوب نبود دندونم یه خورده درد میکرد.

فیلم هوش سیاه را می دیدین؟ همون مرده که هکر بود و خیلی راحت آدم میکشت.

من خواب دیدم با اون هم دستم. بعد اون یه هفت تیر بهم داده بود با صدا خفه کن. بعد من پشیمون شده بودم و دیگه نمیخواستم خلاف کنم و باهاش همدست باشم و دیگه محلش نمیدادم. مثل چی می ترسیدم که بیاد منو بکشه. میگفتم: هرجا باشم منو پیدا میکنه و صددرصد منو میکشه. خیلی می ترسیدمااااااااا. می مردم از ترس. خیلی خواب وحشتناکی بود. از خواب که بیدار شدم یعنی شاد شدم در حد چی!!!! داشتم بشکن میزدم. خیالم راحت شد

یه خوابم دیدم. خواب دیدم سر جلسه امتحانم. هنوز هیچی جواب نداده بودم که وقتش تموم شد....

یعنی دیشب خیلی بد بوداااااااااااااااااااااااا.

الان که به خوابام فکر میکنم خنده م میگیره مخصوصاً هوش سیاه که میخواست منو بکشه. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.... عجب خوابای خفنی می بینما!!!


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 169
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 107
  • بازدید کلی : 1,761