loading...
خبرهای کل اینترنت اینجاست
مانا بازدید : 3 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
دیشب یه شبِ عالی ِ دیگه بود ニコニコ.いっぱい.五色 のデコメ絵文字

ساعت 9 رفتیم تولد ِ دوست ِ مرتضی

تولد که نـــــه بگو پارتی *゜。・かわいい*゜。・ のデコメ絵文字

نوشیدنی ِ خوب خوبش رِد بُل بود :| 顔文字(///∇///) のデコメ絵文字

پسرا هم که قربونشون برم ابروهاشون از من تمیز تر بود :| دیه یکیشون دیدم خعلی خوب ابروهاشو بر داشته

خواسم برم بپرسم آرایشگرش کیه顔文字(///∇///) のデコメ絵文字

شامو کیکمونو که خوردیم خیلی شیک و مجلسی رفتیم به آقا حمیدرضا تبریک گفتیم 

کادومونو هم دادیم اونم بهمون هدیه عروسی دادかわいい のデコメ絵文字

بعدم اومدیم بیرون و اول رفتیم خونشون ماشینو گذاشتیم و رفتیم پیاده روی :|

دسای ِ همو گرفته بودیم راه میرفتیم و حرف میزدیم یهو سرمو گرفتم بالا دیدم اووووووووووووووووووووه

مرتضی یه 15 16 سانتی از من بلندتره :|

خو خدایی قد ِ من خیلی خوبه ولی مرتضی زیادی بلنده *結愛*リク~うさぎ~ のデコメ絵文字 دقیقا 190 تاست :|

بهش گفتم باید یه کفش ِ پاشنه 15 سانتی بگیرم منو محکم بغل کرده میگه

دختر باید بغلی باشه *結愛*リク~うさぎ~ のデコメ絵文字

ینیا اگه تو خیابون نبودیم می خوردمش*結愛*リク~うさぎ~ のデコメ絵文字

ساعت یک و نیم بود رفتیم خونه خوابیدیم

صُب ساعت 5:30 آلارم ِ گوشیش زنگ خورد از خواب ِ ناز بیدارمون کرد:|

میگم تو ساعت 8 کلاس داری چرا اینقده زود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میگه میخوام تیپ ِ دختر کش بزنم برم *゜。・かわいい*゜。・ のデコメ絵文字

ینی چنان با پا زدمش که تا ساعت 6 تو بغلم آه و ناله میکرد★ゆぅき☆Love★リクエスト 嵐カラー スマイル(o^∀^o) のデコメ絵文字

تا تو باشی منو اذیت نکنی بـــعــله★ゆぅき☆Love★ 嵐カラー スマイル リクエスト いってみよ~!(b^ー°) のデコメ絵文字

بعدم کاراشو کرد صبحانه هم آماده کرد خوردیم و رفت دانشگاه*結愛*リク~うさぎ~ のデコメ絵文字


اون موقه که رفت دلم گرفت :( اومدم تو اتاقش رو آینه ش نوشته بود حلقمو هم دستم کردم

پسر من دیووونتم *結愛*リク~うさぎ~ のデコメ絵文字

بعدم تا الان شونصد بار زنگ زده میگه چـــه دخترایی゜*ぅさぎ*゜ のデコメ絵文字

منم قهریدم گوشیمو خاموش کردم ★ゆぅき☆Love★ 嵐カラー スマイル リクエスト いってみよ~!(b^ー°) のデコメ絵文字

دیه بعدش دوستش زنگید خونه شون گفت باابا مرتضی اصن سرشو بالا نمیاره かわいい のデコメ絵文字

و منم همچنان بخاطره لوس کردن قهرم゜*ぅさぎ*゜ のデコメ絵文字


+تا ساعت ِ 8 تهرانم بعدم باهم یریم کاشون :(فردا صب هم برمیگرده :( تا دوهفته هم نت ندارم :(




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 169
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 1,692