loading...
خبرهای کل اینترنت اینجاست
مانا بازدید : 3 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
دیروز چند تا پیام دادم جواب نداد .

تماس گرفتم . حرفی که تو دلم بود زدم و او هم دلیلی اورد .

خواستم تا برای همیشه ترکش کنم . خدا میدونه که تمام تصمیمم رو گرفته بودم .

عزمم رو جزم کرده بودم که فراموشش کنم .

میدونم که اگر نباشم او راحته .

میدونم که خیلی بود و نبودش برام فرقی نداره ٬ مگرنه تو این چند روز زنگی زده بود .

ولی اصرار کرد تا بمونم .

نگفتم که میروم تا اصرارم کنه بخدا واقعا میخواستم همه چیز رو تموم کنم .

ولی باز هم نشد . ماندم .

فعلا هستم اما هنوز یک کم ازش دلخورم .


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 169
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 89
  • بازدید کلی : 1,743