loading...
خبرهای کل اینترنت اینجاست
مانا بازدید : 7 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
بله دیگه خلاصه فک کنم بیشترازدوساعت ایناتوهیابونا گشتیم بعدشم عروسوبردیم خونه وناهاردادیم بهش!شب هم ک مراسم الشدرمه وپایلمه واینا.....من وخاله م هم اوجه روبردیم و8تومن کاسبی کردندی بعدشم منو مریم وبنگچ باماشین بایرام دده وهمراه زلیخاگلجه شب ساعت7حرکت کردیم سمت مراوه بعد ازپایان مراسمات!بعدازماعروس دامادوبردن خونه خودشونوامروزم ک ننه م بعدازقایترمه برگشت هههه توپذیرایی ب بگنچ میگیم چرانمیرقصی؟-نه دیگهههه من توی عروسیای فامیل نمیرقصم وگرنه عروسی غریبه ها....-ای بلا میخای لونری هااا!!!خخخ بعدشم اون ته داشت میرقصیدتامادیدیمش خودشو جم کردخخخخخ مهدی هم ک بهونه داره:مشغول شغل مقدس عکاسی!!!ای انقدازآهنگ وای نازنین مریم خوشم میادمریمم هی میگه ببینین برامن آهنگم میسازنااا بهنارم میگه من توعروسیم میخام بگم فقط آهنگ بهنازوبذارن(آیابهنازتومیخای بامن باشی؟!)میم این دوست دایانچم خعلییی بامزه س ولی ب قول مریم چون ازماکوچیکتره فسقلی حساب میشه(منومریم کوچکترازخودمونارو میگیم فسقلی!!!o_O) طوی گیجه هم قربون داییم برم توکت شلواردامادیش منم پول دوزدم!واای دوس دارم هی قربون صدقش برم:دی__ادامه حرفام خصوصیه_________
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 169
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 148
  • بازدید کلی : 1,802