loading...
خبرهای کل اینترنت اینجاست
مانا بازدید : 3 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

تک وتوک که بقالی محل ما بسته است کوچه بالایی میرم فروشنده اون کوچه جوان کم حرفیه. چند بار که ازش خرید کردم دیدم جنساش خوب نیست. بیشترش آشغاله.

یروز دادم درآمد:چرا جنسات همیشه آشغالیه؟جنس خوب بیار، گرانتر بفروش دستکم مردم راضین.

یه لبخند زد وگفت:مردم راضین ولی من ناراضیم! جنس خوب برا من آمد نداره جنس خوب بیارم. گرانفروشی مغازمو مهر وموم میکنه! ده بار ازمایش کردم هروقت جنس خوب میارم فرداش گرفتار میشم!


مانا بازدید : 3 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

سلاااااااااااااااااام به همه یارای خوب خونه ی مجازیم.

ممنونم و کرور کرور تشکر که توی این مدت منو تنها نزاشتید و بهم سر زدید.واقعا روزای شیرین و سختی روگذرونم بچه داری اوایلش سخته میدونم که همه مادرا درکم میکنن.مخصوصا برای من که یه مدت طولانی کنار مادرم بودم و وقتی اومدم خونه خودم اونم توی غربیت تنهای تنهای کلی طول کشید تا تایم و کار وخواب و بچه داری و اشپزی و........میزون کنم.ببخشید که چند ماهی نبودم و بهتون سر نزدم اما ایشالا کم کم راه میافتم و میام و مطالب جدید میزارم و بهتون سر میزنم الان احتمالا تا این پستو بزارم کوچولوی نازم بیدار میشه سر یه فرصت مناسب به همتون سر میزنم دوستای گلم ببخشید دیگه بچه داریه دیگه.....



اگه از این ژله زیبا خوشتون اومد ادامه مطلبو از دست ندید

مانا بازدید : 3 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
ثبت نام سیزدهمین دوره آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در حالی صورت گرفت که پیش از آن همه حتی سایت سازمان سنجش نیز اعلام کرده بودند که پذیرش برای نیمسال بهمن ۹۲ و مهر ۹۳ خواهد بود.ثبت نام آغاز شد ولی خبری از پذیرش برای مهر ۹۳ نبود و ظرفیت پذیرش هر کد رشته محل از ۲۰ نفر در دوره دوازدهم به ۱۵ نفر در دوره سیزدهم کاهش یافت.در نگاه اول گمان می رفت تعداد متقاضیان ثبت نام نسبت به دوره قبل کمتر شود اما آماری که سازمان سنجش منتشر کرد گویای آن بود که ارشد فراگیر متقاضیان خاص خود را تحت هر شرایطی دارد. برای آزمون دوره دوازدهم فراگیر که سال گذشته برگزار شد حدود ۱۱۱ هزار نفر ثبت نام کرده بودند. براساس آنچه از طرف مسوولان سازمان سنجش گفته شده است بیش از ۱۱۰ هزار نفر در سیزدهمین دوره آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ثبت نام کردند که از بین این تعداد برای نزدیک به ۱۴ هزار نفر ظرفیت در دفترچه اعلام شده است.
جدول ظرفیت پذیرش فراگیر ارشد پیام نور


:|6

مانا بازدید : 3 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
هیچ خبری نی

چرا انقد سکونه؟!

یه چی مشکوکه ها:|

خدا ؟؟ با تواما :|

چیشده بگو من تحملشو دارم

دلامصب بگو دیه :|

 

به اتفاق نیوفتادن چیزی تو زندگی مشکوکم:|

 

نکنه منو یادش بره:|


مانا بازدید : 6 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

آنقدر ساعت سريع دوازده شب شد كه حد نداشت . آماده شده بوديم تا به موقع حركت كنيم .دلم خيلي گرفته بود. موقع حركت شد و ما به طرف...

توصیه میکنم بخونیدش

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}


aj

مانا بازدید : 4 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)


تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

مانا بازدید : 5 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
Shutdown Shrtcuts


خاموش کردن سیستم یا راه‌اندازی مجدد رایانه و این قبیل کارها کار سخت و نفس گیری نیست!! اما شاید بخواهید کمی با ویندوز ور بروید و میانبرهایی برای خودتان ایجاد کنید که با فشار دو یا سه کلید، سیستم را خاموش کنید یا Restart کنید و یا اینکه به حالت هایبرنت ببرید. در این مطلب با روش این کار آشنا خواهیم شد.



تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

مانا بازدید : 7 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (1)
 
 سالروز عيد غدير خم  تجلي ولايت در امامت
 
 امام و مولا و وصي به حق حضرت رسول اكرم (ص)
 
اميرالمونين علي (ع) مبارك باد. 

عمر بن خطاب در روز اول خلافتش وقتي به منبر رفت گفت:
بخدا قسم دوازده فضیلت به علی بن ابیطالب (ع) داده شد که یکی از آنها برای من نیست و نه از برای احدی از مردم. و آن دوازده تا این است:
اولین فضیلت: بدنیا آمدن آن بزرگوار در کعبه.
دومین فضیلت: عقد حضرت فاطمه زهرا (علیها السلام) در آسمان برای علی (ع).
سومین فضیلت: زهرا (علیهاالسلام) همسر علی (ع) است و این بهترین فضیلت هاست.
چهارمین فضیلت: آقا حسن و حسین (علیهماالسلام) فرزندان او هستند.
پنجمین فضیلت: فرمایشات پیغمبر (ص) در حضور من، کسی که من مولای او هستم پس علی مولای اوست خدایا دوست بدار کسی که علی را دوست بدارد و دشمن بدار کسی که علی را دشمن بدارد.
ششمین فضیلت: روز عید غدیر خم که حضرت رسول (ص) فرمود و من حاضر بودم، یا علی منزلت تو به من مثل منزلت هارون به موسی علی نبینا و آله و علیه السّلام است یعنی تو برادر و وصی بلافصل من هستی.
هفتمین فضیلت: بسته شدن تمام درهای خانه اصحاب که به مسجد باز می شد. مگر در خانه علی (ع) که بسته نشد.
هشتمین فضیلت: قول پیغمبر اکرم (ص): کسی که عبادت کند در مثل مکه و مدینه نهصدو پنجاه سال مثل نوح (ع) که در ما بین قومش عبادت کرد و صبر کند بر گرمای مکه و گرسنگی مدینه و انفاق کند مالش را که بقدر کوه احد باشد و جهاد کند مابین کوه صفا و مروه در راه خدا با اختیار خودش برای رضای خدا و نیاید روز قیامت با ولای تو یا علی پس عمل او و زهد و انفاق او قبول نمی شود.
نهمین فضیلت: فرود آمدن ستاره در خانه علی (ع).
دهمین فضیلت برگشتن خورشید برای علی (ع) دو مرتبه.
یازدهمین فضیلت: حرف زدن علی (ع) با مردگان باذن خدای تعالی و صحبت کردن با شیر و گرگ و آهو و اژدها و ماهی و سایر حیوانات.
دوازدهمین فضیلت: علی قادر است که پنجاه هزار نفر مثل مرا با دست چپش به قتل برساند
 و آقا علی (ع) حضور داشتند سر مبارک بلند فرمود و فرمودند اعتراف کرد به حق قبل از آنکه شهادت بر او بدهند...
لا فتی الا علی لا سیف الا ذوالفقار
هست عنوانی که از حق خواجه قنبر گرفت
ای خوش آن نیک اختری کز روی ایمان و خلوص
در دو عالم دامن آن مظهر داور گرفت
کی نشیند تا ابد گرد کدورت بر دلی
کز ولایش روشنی چون خسرو خاور گرفت
می شود سیراب از چشمه فیض خدای
هرکسی جامی ز دست ساقی کوثر گرفت.
شیخ صدوق از امام صادق علیه السلام روایت کرده است که فرمود:رسول خدا در میان جمعی از اصحاب نشسته بودند که ناگهان چهار نفر از سیاهان جنازه سیاه چهره ای را به دوش گرفته و در حالی که او را میان پارچه ای پیچیده بودند به طرف قبرش حمل می کردند.رسول خدا فرمود اورا نزد من آورید. وقتی جنازه را آوردند در مقابل خود به زمین گذاشت و صورتش را باز کرد سپس به علی علیه السلام فرمود ای علی، این شخص همان ریاح غلام آل نجار است.علی علیه السلام فرمود: به خدا قسم هرگاه مرا می دید تواضع می کرد و خجالت می کشید و می گفت ای علی، تو را دوست دارم.بعد  رسول خدا صلی الله علیه و آله دستور داد او را غسل دادند و در لباسی از لباس های خودش او را کفن کرد و به همراه مسلمانان تا کنار قبرش تشییع نمود و مردم زمزمه شدیدی را در آسمان می شنیدند.رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود:انّه قد شیّعه سبعون الف قبیله من الملائکة، کل قبیلة سبعون الف ملک، والله ما نال ذلک الا بمحبتک یا علی.هفتاد هزار گروه از فرشتگان او را مشایعت کردند که هر گروهی هفتاد هزار نفر بودند، و به خدا قسم جز به محبت و دوستی علی علیه السلام به این مرتبه نرسید.سپس رسول خدا با دست خود او را در میان قبر نهاد و بعد از آنکه از او برای مدّتی روی خود را برگردانید خاک ها را روی آن ریخت.اصحاب فرمودند ای رسول خدا! دیدیم شما مدتی از او روی برگرداندی، سپس قبر را با خاک پوشاندی. علتش چه بود؟یغمبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: این بنده فرمانبردار خدا تشنه از دنیا رفته بود. همسران بهشتی او یعنی حورالعین با شتاب برایش از بهشت آب آوردند و او چون غیرتمند است دوست نداشتم با نگاه کردن به همسرانش او را محزون سازم، مدتی از او روی برگرداندم تا آب آشامید. · در کتاب مشارق النوار از رسول خدا صلی الله علیه و آله روایت شده است که به علی علیه السلام فرمود:ای علی؛ مثل تو در میان امت من مثل (قل هو الله احد) است، هرکس آن را یک بار بخواند یک سوم قرآن را خوانده است و کسی که دو بار بخواند مانند آن است که دو سوم قرآن را خوانده است، و آنکه سه بار بخواند مانند آن است که همه قرآن را خوانده است. سپس فرمودند:فمن احبک بلسانه فقد کمل ثلث الایمان، و من احبک بلسانه و قلبه فقد کمل ثلثی الایمان، و من احبک بیده و قلبه و لسانه فقد کمل الایمان. والذی بعثنی بالحق نبیاً لو احبک اهل الارض کمحبة اهل السماء لما عذّب الله احداً بالنار.کسی که تو را به زبان دوست داشته باشد یک سوم ایمان را احراز کرده است، و کسی که تو را به زبان و قلبش دوست داشته باشد دوسوم ایمان را به دست آورده، و آنکه تو را به دست خود و قلب و زبانش دوست داشته باشد ایمان او کامل است. و قسم به حق آنکه مرا به پیغمبری به راستی برانگیخت اگر اهل زمین تو را همانند آسمان دوست داشته باشند خداوند یکی از آن ها را به آتش دوزخ وارد نمی کند.ای علی؛ جبرئیل از طرف پروردگار عالم به من بشارت داده و فرموده است: یا محمد بشّر اخاک علیاً علیه السلام إنّی لا اُعذّب من تولاه و لا ارحم من عاداه.ای محمد به برادرت علی علیه السلام مژده بده که من اهل ولایت و محبت او را عذاب نمی کنم و به دشمنان او رحم نخواهم کرد.



تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 169
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 1,699